CAP
Autor: Jadranka Novak, 27. 11. 2015.
U suradnji s Udrugom roditelja Korak po korak, proveli smo CAP (Child Assault Prevention) program prevencije zlostavljanja djece s učenicima 2. i 3. razreda te smo održali predavanje za roditelje. CAP se bazira na filozofiji ojačavanja i osposobljavanja: Informiranjem djece i njihove zajednice na koje bi sve načine mogli identificirati i spriječiti zlostavljanje Smanjivanjem dječje bespomoćnosti i zavisnosti Povećavanjem izvora koji bi djeci mogli pružiti podršku i pomoć CAP program sastoji se od tri dijela: Predavanje za odrasle-osoblje škole i roditelje Radionice za djecu Vrijeme za razgovors djecom nakon radionice Na predavanju za odrasle roditelje smo upoznali s ciljevima CAP programa: 1. Educirati odrasle o problemu zlostavljanja djece 2. Educirati o važnosti osposobljavanja djece u mnogim područjima njihova života 3. Pružiti odraslima informacije o izvorima podrške i poučiti ih vještinama koje će im pomoći prilikom pružanja pomoći djeci 4. Razviti učinkovit sustav potpore djeci 5. Promicati ulogu roditelja i učitelja u prevenciji zlostavljanja djece 6.Pružiti informacije vezane uz zakonske obveze o prijavljivanju zlostavljanja djece Koristeći igranje uloga i vođene grupne diskusije, djecu se uči prepoznati potencijalno opasne situacije i učinkovito koristiti različite mogućnosti. Nakon uvodnog razgovora o osnovnim pravima svakog djeteta da bude sigurno, jako i slobodno, slijede 3 igrokaza. U njima se predstavljaju najčešće situacije zlostavljanja koje bi djeca mogla susresti: Ø vršnjak nasilnik protiv djeteta (bullying), Ø nepoznata odrasla osoba protiv djeteta Ø poznata odrasla osoba protiv djeteta. Učenici su sa zanimanjem pratili prezentirane sadržaje i sudjelovali u razgovorima prije i poslije igrokaza. Učiteljice su također vrlo zadovoljne radionicama jer odgovaraju uzrastu učenika i aktivno ih uključuju u sudjelovanje. Naš CAP tim čine: učiteljice Milena Vojnović Gros, Manuela Grabar i Maja Ostojić.
CAP program poučava djecu efikasnim prevencijskim strategijama koje počivaju na dječjim sposobnostima, a ne na ograničavanju tih sposobnosti. Djeca moraju znati koje stvari mogu učiniti ako se nađu u opasnoj situaciji i s kim o tome mogu razgovarati.
CAP
Autor: Jadranka Novak, 27. 11. 2015.
U suradnji s Udrugom roditelja Korak po korak, proveli smo CAP (Child Assault Prevention) program prevencije zlostavljanja djece s učenicima 2. i 3. razreda te smo održali predavanje za roditelje. CAP se bazira na filozofiji ojačavanja i osposobljavanja: Informiranjem djece i njihove zajednice na koje bi sve načine mogli identificirati i spriječiti zlostavljanje Smanjivanjem dječje bespomoćnosti i zavisnosti Povećavanjem izvora koji bi djeci mogli pružiti podršku i pomoć CAP program sastoji se od tri dijela: Predavanje za odrasle-osoblje škole i roditelje Radionice za djecu Vrijeme za razgovors djecom nakon radionice Na predavanju za odrasle roditelje smo upoznali s ciljevima CAP programa: 1. Educirati odrasle o problemu zlostavljanja djece 2. Educirati o važnosti osposobljavanja djece u mnogim područjima njihova života 3. Pružiti odraslima informacije o izvorima podrške i poučiti ih vještinama koje će im pomoći prilikom pružanja pomoći djeci 4. Razviti učinkovit sustav potpore djeci 5. Promicati ulogu roditelja i učitelja u prevenciji zlostavljanja djece 6.Pružiti informacije vezane uz zakonske obveze o prijavljivanju zlostavljanja djece Koristeći igranje uloga i vođene grupne diskusije, djecu se uči prepoznati potencijalno opasne situacije i učinkovito koristiti različite mogućnosti. Nakon uvodnog razgovora o osnovnim pravima svakog djeteta da bude sigurno, jako i slobodno, slijede 3 igrokaza. U njima se predstavljaju najčešće situacije zlostavljanja koje bi djeca mogla susresti: Ø vršnjak nasilnik protiv djeteta (bullying), Ø nepoznata odrasla osoba protiv djeteta Ø poznata odrasla osoba protiv djeteta. Učenici su sa zanimanjem pratili prezentirane sadržaje i sudjelovali u razgovorima prije i poslije igrokaza. Učiteljice su također vrlo zadovoljne radionicama jer odgovaraju uzrastu učenika i aktivno ih uključuju u sudjelovanje. Naš CAP tim čine: učiteljice Milena Vojnović Gros, Manuela Grabar i Maja Ostojić.
CAP program poučava djecu efikasnim prevencijskim strategijama koje počivaju na dječjim sposobnostima, a ne na ograničavanju tih sposobnosti. Djeca moraju znati koje stvari mogu učiniti ako se nađu u opasnoj situaciji i s kim o tome mogu razgovarati.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
RAZREDNA i PREDMETNA NASTAVA
1. SAT 8.00 - 8.45
2. SAT 8.50 - 9.35
3. SAT 9.40 - 10.25
VELIKI ODMOR 15min
4. SAT 10.40 - 11.25
5. SAT 11.30 - 12.15
6. SAT 12.20 - 13.05
7. SAT 13.10 - 13.55
Dnevni tisak |
Korisni linkovi |