ZELENA ČISTKA!!!
Autor: Jadranka Novak, 16. 4. 2015.
U srijedu 15.03.2015. škola je provela veliku akciju uređenja školskog dvorišta u sklopu projekta "Zelena čistka" i obilježila Dan planeta Zemlje. Akcija se provodila kroz razne radionice. Čistio se i uređivao okoliš škole, izrađivao se pano za predvorje škole, oslikavalo se pročelje škole, izrađivao se i bojao namještaj za učionicu na otvorenom, pravile klupe od starog namještaja, bojali golovi, uređivao se cvjetnjak i sadilo cvijeće te se izgradio uzdignuti vrt i posadilo razno povrće.
Svi učenici i djelatnici škole sudjelovali su u akciji kroz razne radionice i pripreme za radionice, bili veoma vrijedni i napravili hvale vrijedan posao.
Pohvale svima.
Popis radionica:
/upload/os-jabukovac/images/newsimg/300/File/RADIONICE.docx
Ekolozi i cvjećari uživali su u sadnji cvijeća i uređenju cvjetnjaka. S puno angažmana i ljubavi cvjetnjak je zablistao.
Vrtlari su pokazali kako napraviti i zasaditi uzdignuti vrt i bili veoma kreativni i vrijedni. Sami su donjeli većinu sadnica i sjemena i pripremili potreban materijal za izgradnju vrta.
Pročelje škole je osvježeno i zablistalo je u novoj kreaciji. Svi su radili marljivo.
Stari školski stolovi i stolice izgleduju predobro u paleti boja i geometrijskih oblika, golovi su osviježeni, a nove klupe uveselit će školsko dvorište.
Ttežak posao za one koji su izštihali i uredili ružičnjak. Svaka im čast. Odradili su to odlično.
Jabuka za OŠ Jabukovac
Učenici 1. i 2. r. ukrasili su pano školskog predvorja i zabilježili našu akciju svojim radovima.
Zasluženi odmor
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
RAZREDNA i PREDMETNA NASTAVA
1. SAT 8.00 - 8.45
2. SAT 8.50 - 9.35
3. SAT 9.40 - 10.25
VELIKI ODMOR 15min
4. SAT 10.40 - 11.25
5. SAT 11.30 - 12.15
6. SAT 12.20 - 13.05
7. SAT 13.10 - 13.55
Dnevni tisak |
Korisni linkovi |